söndag 12 september 2010

Några färdiga projekt

Jag börjar inte bara på nya saker. Jag avslutar dem också! Här är några bilder på alster som jag virkat under våren.




En sjal som jag virkade till svärmor. Som tack fick jag garn till att virka en till mig själv. Den jag har är i bruna toner och används på jobbet. Superskön!




En påse som jag sydde för att ha på Milas dagis. Det blev aldrig så att den kom till användning där så nu tjänar den som garnpåse när vi ska åka bort. Denna sydde jag för så länge sedan att jag tyvärr inte kommer ihåg var jag hittade mönstret.




Tofflor i ullgarn till Mila. Virkade dem så att hon skulle haft dem på julafton men de var så hala så de användes knappt. Har även här tappat bort mönstret, länk finns nog sparad på vår gamla dator.

Mycket mer har blivit klart men antingen så har jag inte fotat det eller så har bilderna blivit raderade i brist på utrymme på mobilen. Ska se om jag hittar på bilderna på tex Facebook.

/ Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar