tisdag 28 juni 2011

En sydd vw-kjol

Nr vi köpte gardintyg till folkabussen så blev det tyg över. Massor av tyg! Jag säger inte nej till det! Hittade detta mönsterMADE (finns massor av inspiration och bra tutorials). Enkelt eftersom man klipper tyget i en cirkel och syr enbart två sömmar. Jag blev nöjd med själva kjolen, det blev Mila också (hon har dansat i 20 minuter nu), men r inte nöjd med sömmar etc. Min symaskin fungerar inte alls. Jag hatar den. Jag skulle helst vilja kasta ut den o köpa en ny. Men, det ska jag inte (eller kan jag inte). Jag ska istället gå förbi symaskinsaffären idag o fråga vad det kan vara för fel på den.

Bilder tagna med telefonen. Det tillsammans med en dotter som skriker NEJJJ!! när man frågar om hon kan stå still för ett foto. Håll tillgodo.






 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar